4 Ağustos 2012 Cumartesi

2012 Yaz'ında Neler Gördük,Neler Giydik? - Part 2


Espadriller son zamanlarda ortaya çıktı,iyi de yaptılar:) İnanılmaz rahatlar ve  hem spor hem de şık kombinlerin altına uyum sağlayabiliyorlar.Espadril konusunda lider marka TOMS;)  Beymen Blender'da 140TL'den başlayan fiyatlarla satılmakta.Ancak derseniz bu fiyat benim için çok ve marka takıntım yok,bi seçenek daha var:) Bazı markaların da espadrilleri var,benim tercihim Twigy'nin:) Düz kırmızı,siyah,laciverti mevcuttu ben alırken.Bebek Şenliği'nden yüzde 50 indirimle 20TL'ye almıştım.Ve birkaç düz rengi alıp süslemek aklımda:) Kumaş boyalarıyla desen oluşturmak mümkün.Kumaş yapıştırıcısı sürüp bi kagıda doktugunuz simlere banarak simli abiye espadril tasarlamak da başka bir seçenek:) Bir diğer fikirde pamuğa çamaşır suyu döküp yer yer değdirerek bazı yerlerin renklerinin açılmasını sağlayarak desen oluşumunu sağlamak.Bir de kumaş yapıştırıcısıyla zımba gibi aksesuarlar yapıştırabilirsiniz.Hatta bu 4 yöntemi birlikte kullanarak kişiye özel tasarımlar  oluşturabilirsiniz:)




Jel ayakkabı ve çantalar çok moda.Kullanışlı mı?Emin değilim ama kısa süreli kullanımlarda bi sıkıntı yaratmıyorlar:) Yukarıdaki jel ayakkabı Penti'de,çanta ise Bershka'da mevcut(çok çok benzeri).Twigy ve Flo'da da jel babet,sandaletler bulunuyor.

Bunlar da benim jelly pabuçlarım:)) Kendileri 5M Migros'tan  30 TL'ye alındı:)Migros'un market kısmındaki pabuçları dikkate alınız.Çünkü kışın yağmur botları,yazın babet,sandaletleri çok güzel ve ucuz olabiliyor:) 
                                                 
Bu sene neon renkler çok moda ve bu moda hemen her parçada kullanılabiliyor.Sade kıyafetlerimizde çantayı,ayakkabıyı ya da takıyı patlatmak artık deyim haline geldi.Deyimden de anlaşılacağı gibi sadece aksesuarlarda dikkat çekici renkler kullanarak çok güzel kombinler oluşturabiliyoruz.
Bu arada yukarıdaki aksesuarlardan benim favorim bu bileklik.Kendileri H&M'de satılmaktadır:) H&M'de her sezon çok uygun aksesuarlar bulunmakta,bayan reyonun yanı sıra erkek reyonuna da göz atmanızı tavsiye ederim.Bu sene hasır şapkamı,deri bilekliklerimi o bölümden aldım,şiddetle tavsiye edilir:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder