14 Şubat 2012 Salı

Bize ait küçük dünya 'Odamız' ☁☁

Işıklandırmalar,panolar,fotoğraflar,aynalar,posterler...
 
                          

Benim için odam çok önemli.Odamın şekliyle sürekli oynarım ve odama bişeyler almaya bayılırım.En önemlisi de ışıklandırma benim için:) Doğru yerleştirmeyle de odayı kullanışlı hale getirmek mümkün.Bulduğum odaları paylaştım fikir olması için.Kendi odama aldığım ürünlerden de bahsederim.Aşağıdaki odalarda kullanılan ürünler ne bilmiyorum,ama benzerlerini nerden bulabileceğimizi konuşalım bakalım:)

Cibinliğe bayılırım,benim pembe bi cibinliğim var, ne yararı var bilmiyorum ama rüyalara etkisi olduğu kesin:)) Ben IKEA'dan almıştım(20TL) http://www.ikea.com.tr/urundetay/44361010/bryne_cibinlik.aspx  

Bu tür ışıklandırmaları yılbaşı süslemelerinde kullanırız genelde ama bana kalsa odamı tamamen bunlarla donatıp her gün kullanabilirim:) Bu ışıklandırmalar da çok pahalı değiller,ben METRO toptan marketten almıştım  http://www.metro-tr.com/public/anasayfa . Ama birçok yerden bulunabilir;)


Yer kazanmak için güzel fikir :)













Yer kazanmak için yaratıcı fikir;)


                      

2 yorum:

  1. Öncelikle blogun hayırlı olsun sanırım yeni açtın.
    Koyduğun resimler gerçekten sıradışı fikirler verdi bana özellikle ışıklandırma dediğin gibi çok önemli oda için :)

    YanıtlaSil
  2. evet yeni:) teşekkür ettm:) umarım daha cook fikirleşiriz:)

    YanıtlaSil