14 Şubat 2012 Salı

Yüzükler artık daha iddialı ♡

Eskisi gibi bir elde tek yüzük takmıyoruz.Takıp takıştırıp,yan yana konsept oluşturuyoruz:)

Tekli yüzükler eskiden beri var ancak bu çiftli yüzükler yeni.Her yerde bulmak zor ancak ben Bursa'da bi semt pazarında bulmuştum.Sordum internetten de satıyolar,facebookta MOOS BUTİK diye eklerseniz orda resimleri var,satın almak için sipariş verebiliyosunuz bildiğim kadarıyla:)

Bu da MOOS Butik ürünlerinden;)

Özellikle Burcu Esmersoy ince yüzükleri yan yana takma olayını çok  kullanıyor.Artık  ince  yüzükler tek tek veya set halinde her yerde bulunuyor:) Chiccy 'de bu tarz yüzükler var,Trendyol'da sık sık indirime giriyor,ben satın aldım hiç sorunsuz kapınıza kadar geliyor.Tresera'da var mesela (incelemeniz için  http://www.facebook.com/pages/Tresera/152925758095252 ) Bir tavsiyem de Cassette Butik.Sadece takı da değil daha birçok ürün ilginizi çekecek eminim,şuan indirim de varken bi göz atın sitesine derim: http://www.shop.cassette.com.tr/default.asp )
 yine Moos Butık
Gecen sene de LOVE yüzükler çok modaydı,benim en  sevdiğim yüzüğüm  de o.H&M' den almıştım:)

Aşağıdaki yüzük;)

Çiftli yüzüklerin değişik versiyonlarından biri.Bunlar yeni çıktı  İstanbul'dan hediye geldi.


MOOS Butik'ten aldığım çift yüzük(10TL'ye almıştım.)
                          Sizin de bildiğiniz bu tarz yüzük satan yerler biliyosanız paylaşın bizimle:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder