18 Şubat 2012 Cumartesi

yakalar başrol olursa ;)

Son zamanlarda yakalar ön planda.Yakalar daha gösterişli ve süslü:) Sade bluzleri işli yakalarla hareketlendirmek hem şıklığı sağlıyo hem de kolye görevini de üstlenmiş oluyo;) Bir de yaka kolyeler var.Yaka tarzında bluzlerden ayrı takılıp yaka görüntüsü yaratılabiliyo:) Bunlar tasarımlarda var,ben mağazalarda pek göremedim.Bazı butiklerde vardır mutlaka.Ama kendimiz de yapabiliriz:) Örnekler buldum siz de bi göz atın bakalım;)
Bunlara bayıldım ondagordum.com da görmüştüm;))

Bu yakanın yapılışı adım adım bu sitede:  http://www.stylehive.com/blog/diy-pearl-collar-necklace

Yaka kolyeler de hem şık hem yapımı kolay;)





Bu tarz yakalı bluz ve elbiseler mağazalarda çok var,alıp işlemek de bi seçenek:)

                                                          Bunlar da Marni at H&M Koleksiyonundan 8Mart'ta satışa çıkacak:)


Bunları bi blokta gördüm satılıyo aynı sitede ( http://sumeyyes.blogspot.com/2012/02/2012-2013-bebe-yaka-koleksiyonu-part-of.html )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder